Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Amazônica - Revista de Psicopedagogia, Psicologia escolar e Educação
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 25 No. 2, jul-dez (2020): Temas Livres em Educação e Psicologia /
  4. Artigos

COMPREENSÃO TEXTUAL E INFERÊNCIAS: RELAÇÕES POSSÍVEIS ENTRE O DIALOGISMO E COGNITIVISMO

Authors

  • Stefânio Ramalho do Amaral Universidade Federal de Pernambuco - UFPE

Abstract

Palavras-chave: Cognitivismo. Compreensão textual. Dialogismo. Inferências.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

  • PDF (Português (Brasil))

Published

2020-07-01

Issue

Vol. 25 No. 2, jul-dez (2020): Temas Livres em Educação e Psicologia

Section

Artigos

Language

  • Português (Brasil)
  • English
  • Español (España)
  • 日本語

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.